Waarom Promotess?

Promotess is een klein bureau dat in de afgelopen jaren tot een succesvol hostessbureau met een aantal vast opdrachtgevers is gegroeid. Door continue goed te werken, door duidelijk te zijn naar zowel medewerkers als opdrachtgevers en door een goede backoffice, zijn eigenlijk uit iedere vervulde opdracht weer één of meerdere nieuwe opdrachten voortgekomen. 
  

Over Promotess

Sinds haar oprichting heeft Promotess zich met name gericht op de inzet van dames en heren tijdens ontvangsten, congressen, seminars en beurzen, zowel nationaal als internationaal. Promotess levert dus geen dames en heren ten behoeve van supermarkt sampling of uitdeelacties in winkelcentra. Promotess beschikt over veel zeer ervaren, professionele en vriendelijke medewerkers die u tijdens uw evenement van dienst kunnen zijn!
 

Hoe werkt Promotess?

Wanneer u hostesses aanvraagt bij Promotess, dan wordt een profiel opgesteld om te bepalen welk "type" medewerker geschikt is om de opdracht uit te voeren. Alleen wanneer Promotess u van dienst kan zijn, zal er een voorstel en offerte worden opgesteld.

Wanneer u akkoord gaat met het voorstel, dan wordt er door Promotess een enthousiast en passend team voor de inzet samengesteld. Er wordt daarbij rekening gehouden met eventuele speciale wensen en voorkeuren die u doorgeeft. Enkele dagen voor aanvang van de inzet ontvangt u een overzicht van de dames en heren die bij u gaan werken, met daarbij in ieder geval het mobiele telefoonnummer van de leading-lady, de hostess die door Promotess als leidinggevende wordt ingezet.

Tijdens het evenement kunt u rekenen op betrokken medewerkers, die u werkelijk werk uit handen nemen. Na afloop van de inzet ontvangt u binnen uiterlijk een week een gespecificeerde nota. De afgelopen jaren is onze werkwijze zeer succesvol gebleken, wat ondermeer blijkt uit onze trouwe opdrachtgevers.